در پرسپولیس بازیکنان به راحتی کارت زرد می گیرند و بازی های مهم را از دست می دهند

شرزود تمیروف هم به خاطر شادی گل تکراری اش از داور بازی کارت زرد گرفت.

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد هیچ مقامی در تیم پرسپولیس قرار نیست به بازیکنان گوشزد کند که در چه جایگاهی قرار دارند و قرار نیست همچون بازیکنان آماتور کارت های رنگی دریافت کنند و به راحتی از بازی های بعدی محروم شوند. فرقی هم نمی کند بازیکن جوان و کم تجربه ای مثل تمیروف باشی و شادی گل تکراری انجام دهی یا امید عالیشاه که بعد از یک دهه حضور در این تیم همچون یک بازیکن آماتور با کف پا بدن حریف را نشانه بگیری و تیم خودت را ده نفره کنی و از بازی بعدی هم محروم شوی.

علی نعمتی هفته قبل مقابل پیکان گلزنی کرد و پیراهنش را از تن درآورد و کارت زرد گرفت و جالب این که تمیروف نیز در بازی دیروز پس از هفته ها گلزنی کرد و باز هم همان شادی گل علی نعمتی را تکرار کرد؛ پیراهنش را درآورد و کارت زرد گرفت.

در این میان اگر بازی های قبلی را مرور کرده باشیم به راحتی شادی های هیجان انگیز تمیروف بعد از گلزنی مشخص است و حتی یک هوادار عادی هم می تواند پیش بینی کند این بازیکن جوان به خاطر احساسات زیادی که دارد و البته فشار بیش از اندازه ای که حس می کند شادی های نسنجیده ای را انجام می دهد. مشت های گره کرده او رو به سکوها و شوت چند باره توپ وارد دروازه شده در بازیهای قبلی کافی بود تا یک بار به او تذکر داده شود که اینجا پرسپولیس است و باید شادی ها کمی حرفه ای تر باشد اما وقتی تمیروف می بیند علی نعمتی چنین شادی می کند و نه تدنها توبیخ نمی شود بلکه تشویق هم می شود یا کاپتان تیمش به این راحتی اخراج می شود بدون هیچ تذکری، شاید به خودش حق می دهد که او هم گل بزند و پیراهن در بیاورد و کارت بگیرد.

به هرحال پرسپولیس امسال تیم عجیب و غریبی است که قطعا در پایان فصل به طور کامل به آن خواهیم پرداخت. تیمی که تمام و کمال و صفر تا صد آن متعلق به یحیی گل محمدی و حمید مطهری است؛ چه قهرمان شود، چه نشود.