مدیر کل بایرن مونیخ معتقد است با پول نمی توان عناوین قهرمانی را خرید.

اولیور کان می گوید حذف بایرن مونیخ مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان هنوز هم او را آزار می دهد.

طرفداری| به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، با قهرمانی بایرن مونیخ در مسابقات این فصل بوندسلیگا، باواریایی ها توانستند دهمین قهرمانی پیاپی خود را تجربه کردند. حال اولیور کان، مدیر کل بایرن مونیخ، گفتگویی با وب سایت این باشگاه انجام داده و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. صحبت های کان را در ادامه می خوانید:

دهمین قهرمانی پیاپی

بایرن مونیخ در یک دهه اخیر در تمام شرایط با تمام وجود تلاش کرده است. طبیعتا توانایی مالی ما هم در این موفقیت نقش داشته است اما همان طور که هر سال در جهان می بینید، پول نمی تواند عناوین قهرمانی را بخرد. امسال تیم ما یک بار دیگر اجازه نداد کسی آنها را از صدر پایین بکشد و یک چیز واضح است. هر حریفی فصل آینده دوباره تلاش خواهد کرد تا مانع موفقیت ما شود.

هویت بایرن

در بایرن ما فرهنگی را توسعه داده ایم که از یک نسل فوتبالیست به نسلی دیگر منتقل شده است. این ما را قدرتمند می کند. هر باشگاهی باید راهش را پیدا کند و ما راهمان را رها نخواهیم کرد.این که تلاش نکنیم در فرهنگ بایرن مونیخ وجود ندارد. در اینجا همه چیز را دائما تحلیل می کنیم و این موضوع را در جایی دیگر ندیده ام.  حتی وقتی برنده می شویم یا یک جام قهرمانی را بالا می بریم، همان موقع به فکر برد و قهرمانی بعدی هستیم.

حضور ناگلزمان روی نیمکت

یولیان برای ما کاملا مناسب است. هیچوقت دوست نداشتم کسی را تغییر دهم. گاهی اوقات برداشت اشتباهی از حرف های او می شود. همیشه کسی را ترجیح می دهم که صحبت می کند و نه کسی که هیچوقت هیچ چیز نمی گوید.

حذف از لیگ قهرمانان

این موضوع هنوز هم مرا آزار می دهد. وقتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان را نگاه می کردم، پیش خودم می گفتم الان ما می توانستیم مقابل لیورپول بازی کنیم اما در نهایت چیزی که با ما ضربه می زند، ما را قدرتمندتر می کند. 

حذف از جام حذفی

حذف زودهنگام از جام حذفی همه ما را ناراحت کرد اما مطمئنم مربی و بازیکنان این تجربه ها را پیش خود نگه می دارند تا چنین اتفاقی مجددا نیافتد و این اتفاق نخواهد افتاد.