به گزارش "ورزش سه"، مشکلات حالا در تیم صنعت نفت آبادان بحرانی‌تر از همیشه دنبال می‌شود. بعد از تعطیلی سه روزه تمرینات این تیم، علیرضا منصوریان به دلایل نامعلوم و گفته نشده آبادان را ترک و به تهران بازگشت.

 

این در حالی است که قرار بود تمرینات صنعت نفت آبادان بعد از ۵ روز تعطیلی، روز شنبه آغاز شود. اما بدقولی مدیران باشگاه در پرداخت مطالبات بازیکنان باعث شد تا تمرینات در سه روز متوالی به دستور منصوریان تعطیل شود. او به دلیل عدم تمرکز کافی بازیکنان و درگیری‌های فکری فراوان ناشی از عدم پرداخت پول تصمیم گرفت تمرینات را تعطیل کرده تا به بازیکنان آسیبی نرسد.

 

این در حالی است که اکثر رقبای نفت تا به اینجا تمرینات خود را شروع و اقدام به جذب بازیکن و انجام مسابقات تدارکاتی کرده‌اند. اما تیم نفت که بازیکنان و کادرش تا به اینجا تنها ۱۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند، با تعطیلی تمرینات مواجه شده‌اند.

 

وضعیت برای صنعت نفت آبادان در حال حاضر قرمز دنبال می‌شود. منصوریان بعد از جدال با ذوب‌آهن تمام قد به حمایت از بازیکنانش پرداخت و پشتیبان آن‌ها است و حالا با آمدن به تهران باید دید چه سرنوشتی در انتظار طلایی پوشان آبادانی خواهد بود.