به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو تقریباً پنج سال را در آنفیلد سپری کرد تا اینکه در ژانویه 2018 با قراردادی به ارزش 142 میلیون پوند به بارسلونا پیوست. با وجود شروع درخشان در نوکمپ، او برای حفظ جایگاه خود در ترکیب اصلی با مشکل مواجه و خیلی زود به بایرن مونیخ قرض داده شد.
 

 

کوتینیو در مجموع 106 بازی برای تیم کاتالانی انجام داد تا اینکه در ژانویه، به‌صورت قرضی راهی استون ویلا شد. در قرارداد او بند خرید 40 میلیون یورویی غیراجباری نیز وجود دارد.

شروع کار کوتینیو فوق العاده بوده و او در 6 بازی ابتدایی برای ویلا توانست سه گل بزند و سه پاس گل نیز بدهد. در ادامه او کمی دچار افت شد ولی در مجموع بازیکنی اثرگذار برای ویلا بوده تا جایی که روز گذشته استیون جرارد، سرمربی ویلا تاکید کرد که قصد قطعی کردن قرارداد کوتینیو را دارند:« ما می‌خواهیم کوتینیو فصل آینده هم اینجا باشد.»

 

هرچند بند دائمی شدن قرارداد کوتینیو 40 میلیون یورو است ولی طبق ادعای فابریتزیو رومانو، ویلا با پرداخت 20 میلیون یورو کوتینیو را به شکل دائمی در اختیار خواهد گرفت. مذاکرات بین دو باشگاه مثبت بوده و انتظار می‌رود به‌زودی خبر دائمی شدن قرارداد ستاره برزیلی اعلام شود. در حال حاضر تنها جزئیات مربوط به روش پرداخت باقی‌مانده است.