مارسل زابیتسر قصد دارد در فصل آینده نیز با پیراهن بایرن مونیخ به میدان برود.

مارسل زابیتسر، هافبک 28 ساله و اتریشی بایرن مونیخ روزهای چندان خوبی را در این باشگاه سپری نمی کند اما می خواهد برای جایگاه خود بجنگد.

طرفداری | به گزارش بیلد، بایرن مونیخ صحبت هایی با مدیربرنامه مارسل زابیتسر در مورد آینده این هافبک داشته است. بایرن مونیخ تمایل دارد زابیتسر را در انتقالی به ارزش 15 میلیون یورو در تابستان به فروش برساند اما این هافبک اتریشی خواهان ماندن در بایرن مونیخ و تلاش برای کسب جایگاهی در ترکیب این تیم است. مدیربرنامه مارسل زابیتسر پس از جلسه با سران بایرن مونیخ در مصاحبه با اسکای از تمایل موکل خود برای ماندن در این باشگاه و پوشیدن پیراهن باواریایی ها در فصل آینده صحبت کرد. راجر ویتمان، مدیربرنامه مارسل زابیتسر در مورد آینده این هافبک 28 ساله گفت:

ما امروز این مسئله را روشن کردیم که چرا فصل از سوی بازیکن، فصل رضایت بخشی نبود. ما سپس تایید کرده ایم که مارسل فصل آینده شروعی جدید خواهد داشت تا بتواند عملکردی مانند دوران بازی اش در لایپزیش داشته باشد. او در مورد کل شرایط ناراحت است. در لایپزیش، او یک رهبر بود و بدون هیچ پیش فصلی به اینجا آمد و سپس دچار کرونا و مصدومیت های مختلف شد. در نهایت تمام این مسائل روی او تاثیر گذاشتند.