پپ گواردیولا می گوید منچسترسیتی باید همیشه به آینده باشگاه توجه داشته باشد و از تمام تصمیمات باشگاه مطلع است.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از تقابل با وولورهمپتون در لیگ برتر انگلیس حاضر شد و علاوه بر صحبت در مورد انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی، در مورد این دیدار، وضعیت مصدومان، کورس قهرمانی، فواید داشتن یک مهاجم نوک و سایر مسائل صحبت کرد. پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در مورد مصدومان تیم گفت:

پس از بازی مقابل نیوکاسل، چیزی تغییر نکرده است. ما با بازیکنانی که داریم، در سه بازی آینده همین تیمی خواهیم بود که هستیم. در یک بخش مشکل داریم و مشکلات دیگر حل خواهند شد.

تقابل با وولوز؟

مسئله نتیجه بازی آخر آن ها در استمفوردبریج نیست. در لیگ برتر انگلیس، حقایق اینجا هستند و به دلایل بسیاری رخ می دهند. جا به جایی ها و انتقال ها با دندونکر، ضد حمله ها، شخصیت، خط دفاعی پنج نفره، آن ها سال هاست با این سیستم بازی می کنند. با توجه به بازی هایی که در آن ها پیروز می شوند، می دانیم چه تیم خوبی هستند. امیدواریم به خوبی از بازی آخر هفته مان ریکاوری کنیم و بازی خوبی انجام دهیم. این مهم ترین چیز در ذهن ماست.

بازی لیورپول رویکرد شما را تغییر داده است؟

چیزی تغییر نکرده است. ما نمی توانیم بازی لیورپول مقابل استون ویلا را کنترل کنیم.

رهایی از چالش لیورپول؟

اتفاق می افتد، امیدوارم بتوانیم آن ها را کنار بزنیم. این اتفاقات در چهار پنج سال اخیر رخ داده اند. هر دو تیم فصل فوق العاده و تاثیرگذار دیگری داشته اند. ما دقیقاً می دانیم چه کاری باید انجام دهیم، نه امتیاز نیاز داریم و فردا تمام تلاشمان را خواهیم کرد. بازی فردا یک فینال برای ماست، بازی چهارشنبه به ما این فرصت را می دهد تا با جامی در دستانمان به آخرین بازی مان در اینجا برسیم. این به شدت مهم است.

یک مهاجم نوک چه چیزی به تیم شما اضافه خواهد کرد؟

ما یک شماره 9 داریم، بازیکنان جدیدی در تیممان داریم و بعضی بازیکنان آکادمی هستند که در فصل آینده به تیم اصلی منتقل خواهند شد. بازیکنان جدید همیشه به من کمک می کنند سعی کنم قوی تر باشم، نه یک مدافع خوب مشکلات دفاعی را حل خواهد کرد و نه یک مهاجم خوب مشکلات گلزنی را. از روز اول وضعیت همین بوده است، ما زیاد گل می زنیم و کم گل می خوریم. باشگاه همیشه باید نگاهی به آینده داشته باشد. همیشه از تمام تصمیماتی که باشگاه می گیرد آگاه هستم و از تمام آن ها کاملاً حمایت می کنم.

مردم میزان سختی قهرمانی در لیگ را دست کم می گیرند؟

ما به عنوان یک باشگاه در یک دهه، 12 یا 13 سال اخیر که اینجا بوده ایم جدید هستیم. ذهنیت همه، نه فقط خودمان متفاوت و جدید است. فقط می توانم بگویم در داخل باشگاه، کادر فنی، رئیس، مالک، مدیرعامل، مدیر ورزشی، تمام افرادی که در باشگاه کار می کنند، همه می دانیم که این کار چقدر سخت است و چقدر به کاری که کرده ایم و در حال انجامش هستیم، افتخار می کنیم. امیدواریم که در آینده به همین روند ادامه دهیم. ما دقیقاً می دانیم که چقدر سخت است، عقاید بقیه کاملاً قابل قبول و قابل احترام است. من می دانم این چشمگیر و تاثیرگذار است، کاری که ما به خصوص در لیگ برتر انجام داده ایم، بسیار چشمگیر است. همه می دانند چقدر سخت است.