بازیکنان پرسپولیس همچنان مصدوم می شوند...

روند مصدومیت های بازیکنان پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

به گزارش طرفداری، در حالی که طی هفته های گذشته موج جدیدی از انتقادها علیه نوع و شکل بدنسازی پرسپولیس از سوی کارشناسان در رسانه ها و همین طور فضای مجازی مطرح شده بود و با منتشر شدن آمار تعداد بازیکنان آسیب دیده به نوعی این تحلیل انجام گرفت که این تعداد بازیکن مصدوم در این مقطع از فصل عادی و طبیعی نیست، حمید مطهری در جایگاه دستیار یحیی گل محمدی که کاملا حضور پررنگ تری نسبت به او در رسانه ها و در میان خبرنگاران و همین طور فضای مجازی دارد، در مصاحبه ای تمام منتقدان را از نظر فنی بی سواد تلقی کرد.

او با بیان این که منتقدان بدنسازی پرسپولیس علم تمرین ندارند تاکید کرد بدنسازی پرسپولیس خلاف این انتقادها در علمی ترین سطح ممکن پیگیری می شود و هیچ مشکلی ندارد. تاکید او نیز بازی با پیکان و 60 دقیقه 10 نفره بازی کردن سرخ ها در این دیدار بود.

به هر روی حمید مطهری در حالی روی یک بازی تاکید داشت و بازی با پیکان را ملاک بدنسازی علمی سرخ ها قرار داد که اهالی فوتبال هنوز فراموش نکرده اند طی همین چند سال اخیر پرسپولیس چگونه با پنجره های بسته و با 13 - 14 بازیکن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت و با بازیکنان جوان فینال لیگ قهرمان آسیا را در تهران از دست داد.

به هر روی تنها چند روز پس از بازی با پیکان و اظهارات تند حمید مطهری علیه منتقدان، پرسپولیس مقابل ذوب آهن دو بازیکن دیگر را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد؛ وحید امیری و سعید آقایی. آن هم در شرایطی که خیلی ها حضور امیری را در زمین ریسک تلقی کرده و معتقد بودند به جای آقایی مصدوم حضور علی شجاعی کافی بود اما وحید امیری نیز به میدان آمد و به بدترین نوع ممکن مصدوم شد تا امروز حتی شایعاتی در مورد غیبت او در جام جهانی منتشر شود که البته رسمی نیست.

به هر حال خلاف اظهارات حمید مطهری همچنان به نظر می رسد چرخه بدنسازی پرسپولیس دچار مشکل است و هر هفته شاهد اضافه شدن بازیکنان مصدوم این تیم هستیم.