به گزارش "ورزش سه"، مهرداد اولادی مهاجم قائمشهری تیم‌های ملوان، پرسپولیس، استقلال و تیم ملی فوتبال ایران خیلی زود در جوانی درگذشت و خاطرات زیادی را برای فوتبالدوستان باقی گذاشت، امروز تولد مهرداد است و اگر در جمع ما حضور داشت شمع تولد 38 سالگی خودش را فوت می‌کرد.

مهرداد فوتبال حرفه‌ای‌اش را از پرسپولیس آغاز کرد و با سبک خاص فوتبالی‌ای که داشت خیلی زود در این تیم مطرح شد، گلزنی در دربی را تجربه کرد و با سبک خاص خوشحالی گلی که داشت سکوهای آزادی را بی‌تاب گلزنی کرده بود، اولادی همراه با درخشش در پرسپولیس در تیم‌های پایه ملی فوتبال ایران هم درخشش خوبی داشت و تحت تاثیر همین درخشش به لیگ امارات منتقل شد و برای چند مقطع مختلف در تیم‌های پرسپولیس و الشباب جابه‌جا شد و برای این تیم‌ها به میدان رفت.

مهرداد پس از بازگشت از امارات دو فصل را در ملوان به میدان رفت و در این تیم هم عملکرد خوبی داشت و مجدد به جمع بازیکنان پرسپولیس بازگشت و پس از جدایی از پرسپولیس بازهم به ملوان بازگشت و یک فصل دیگر در این تیم توپ زد.

اولادی بعد از جدایی از ملوان یک فصل در نفت تهران حضور داشت و در ادامه ماجراجویی فوتبال خودش در انتقالی غیر منتظره به رقیب سنتی پرسپولیس پیوست و پیراهن آبی استقلال را هم بر تن کرد و یک فصل هم در این تیم حضور داشت.

مهرداد بعد از یک فصل حضور در استقلال مجدد به ملوان بازگشت و سال‌های آخر فوتبال خودش را در این تیم سپری کرد و در 31 فروردین 1395 در روز یک تلخ با مرگ ناگهانی که داشت فوتبال ایران را شوکه کرد!

افسوس که مهرداد خیلی زود از جمع ما جدا شد، امروز تولد این بازیکن فقید است و رسانه "ورزش سه" یاد و خاطره او را زنده می‌کند، در ادامه تصاویری خاطره‌انگیز از مهرداد اولادی را مشاهده می‌کنید:

2025726
مهرداد اولادی با پیراهن شماره 10 تیم ملی ایران
2025727
آخرین حضور اولادی روی نیمکت در بازی ملوان و فولاد خوزستان
2025729
خوشحالی خاص مهرداد بعد از گلزنی با پیراهن استقلال
2025730
لحظه گلزنی اولادی در دربی پایتخت، او با ضربه چیپ دروازه استقلال را باز کرد.