به گزارش "ورزش سه"، رود فن‌نیستلروی بین سال های 2006 تا 2010 برای رئال مادرید بازی های درخشانی انجام داد و دو بار متوالی فاتح لالیگا شد. 

او عنوان بهترین گلزن لالیگا را نیز به دست آورد. ستاره سابق هلندی در فصل 12-2011 برای مالاگا زیر نظر مانوئل پیگرینی به میدان رفت و در همین باشگاه فوتبال را کنار گذاشت.

2025794

فن‌نیستلروی در مالاگا با پدیده آن روزهای فوتبال اسپانیا یعنی ایسکو هم‌تیمی بود و فاش کرد که ایسکو همیشه از بارسا حرف می زد: «من ایسکو را زمانی که خیلی جوان بود می شناسم. یادم است او شیفته بارسا بود و همیشه از این تیم حرف می زد ولی به او می گفتم، اگر می خواهی قهرمان چمپیونزلیگ شوی، باید به رئال بروی و خوشحالم حرف من را گوش کرد. فکر می کنم او با رئال 5 بار لیگ قهرمانان را برد و حرف من کاملا درست بود.»

2025795

فن‌نیستلروی ادامه داد: «من برای او از تجربه دوران حضورم در رئال و فضای این باشگاه حرف زدم. هر زمان که فرصت داشتم او را راهنمایی می کردم و فکر می کنم جرقه مربی شدن از همان زمان در من زده شد. بازی های امسال ایسکو در بتیس را دیدم و شگفت زده نشدم چون به خوبی توانایی هاش را می شناسم. خوشحالم او به روزهای خوب خودش برگشت.»