به گزارش "ورزش سه"، شاگردان داوود سیدعباسی روز گذشته در شرایطی که تا دقایق پایانی استقلال صدرنشین را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده بودند، اما در نهایت با یک گل شکست خوردند تا امیدهایشان برای بقا در مسابقات کمتر شود.
شهرخودرو هم اکنون با کسب 15 امتیاز در قعرجدول رده‌بندی لیگ قرار دارد. بالای سر این تیم در جدول فجرسپاسی 17 امتیازی و نفت مسجدسلیمان 19 امتیازی هستند و با توجه به اینکه تراکتور 24 امتیاز دارد، به نظر می‌رسد تیم های سقوط کننده از بین شهرخودرو، فجر و نفت مشخص شوند.
در چنین شرایطی شهرخودرو کار سخت‌تری نسبت به فجر و نفت برای بقا دارد. از سوی دیگر بازی های شهرخودرو نیز نسبت به سایر تیم ها سخت تر به نظر می‌رسد. شاگردان داوود سیدعباسی در 4 هفته پایانی لیگ برتر باید با 4 تیم قدرتمند لیگ بازی کنند.
آنها در هفته پیش رو باید از پیکان تیم هفتم جدول رده بندی میزبانی کنند و سپس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رده سومی بروند. در ادامه شاگردان سیدعباسی در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس خواهند شد و در هفته پایانی نیز با فولاد خوزستان مصاف خواهند داد.
4 مسابقه شهرخودرو با تیم های نیمه بالای جدول است و همین موضوع کار سخت سیدعباسی و بازیکنانش برای بقا را نشان می‌دهد. با این حال از آنجایی که در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست، مشهدی‌ها امیدوارند بتوانند در این مسابقات نتایج لازم را کسب کنند و جواز بقا در لیگ برتر را به دست بیاورند.