به گزارش ورزش سه، استقلال در دو هفته به پایان مسابقات لیگ برتر صدر جدول را از دست داد و حالا سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس قرار دارد و آبی‌ها باید امیدوار باشند تا تیم‌های تحت هدایت سعید دقیقی و محرم نویدکیا عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشند.

استقلال در دو بازی آینده مقابل گل‌گهر و پیکان شش امتیاز در دسترش خواهد داشت و با کسب پیروزی در این مسابقات باید امیدوار باشد که شمس‌آذر قزوین و مس‌رفسنجان پرسپولیس را متوقف کنند و آبی‌ها در هفته‌های پایانی بتوانند مجدد صدرنشین شوند.

با توجه به شرایط خوب شمس‌آذر و مس‌رفسنجان و نمایش باکیفیتی که این دو تیم در مسابقات اخیر خود داشته اند دور از انتظار نخواهد بود که پرسپولیس مقابل آنها بازی‌های سختی داشته باشد و مسیر سختی را باید برای قهرمانی پشت سر بگذارد.

مس رفسنجان امروز ملوان را شکست داد و شمس‌آذر در خانه صنعت نفت آبادان به تساوی دو بر دو رسید و آماده حضور در هفته‌های آینده لیگ برتر هستند.

پرسپولیس در دور رفت مسابقات شمس‌آذر را با نتیجه دو بر یک شکست داد و مقابل مس‌رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید، تیم مس رفسنجان استقلال را هم در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و تیم مرموز نویدکیا می‌تواند تعیین کننده قهرمان در هفته پایانی لیگ برتر باشد.