لیگ برتر محتمل ترین مقصد بعدی این ملی پوش نیجریه‌ای است، البته اگر او بخواهد ناپولی را ترک کند.

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی یکی از اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و نیوکاسل است، اما قیمت درخواستی ناپولی برای فروش این بازیکن قطعاً 100 میلیون یورو یا بیشتر از آن خواهد بود.

طرفداری | این بازیکن 23 ساله در سال 2020 به ازای مبلغی در حدود 75 میلیون یورو به اضافه بندهای پاداش از لیل فرانسه به خدمت گرفته شد، اگرچه اعتقاد بر این است که مبلغ دقیق پول پرداخت شده نزدیک به 55 میلیون یورو هست و چندین بازیکن به ازای این معامله بین دو تیم مبادله شده است.

بنا به گزارش کالچو مرکاتو و به نقل از فوتبال ایتالیا، منچستریونایتد تمرکز خود را به جذب این بازیکن معطوف کرده است؛ بازیکنی که در این فصل برای ناپولی در طی 30 بازی 17 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.

با این حال، پیشنهاداتی که تاکنون برای جذب این بازیکن ارائه شده‌ است به حداقل قیمت درخواستی ناپولی برای فروش اوسیمن یعنی 100 میلیون یورو نرسیده.

منابع ایتالیایی بیان می کنند که تنها نیوکاسل پیشنهادی رسمی برای جذب اوسیمن ارائه کرده است که این پیشنهاد از لحاظ مالی باز هم کمتر از خواسته های رئیس ناپولی، اورلیو دی لورنتیس، است.

موضوع دیگری که می تواند جدایی اوسیمن را به تعویق بیندازد این است که ناپولی برخلاف منچستریونایتد و نیوکاسل به لیگ قهرمانان راه یافته است.