ناگلزمان از برآورده نشدن خواسته‌هایش توسط باشگاه، ناراضی است

پس از گذشت یک فصل، به نظر می‌رسد یولیان ناگلزمان درست به مانند هانسی فلیک با مدیر ورزشی بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ به مشکل خورده باشد.

طرفداری | هیئت نظارت بایرن مونیخ در روز دوشنبه جلسه‌ای تشکیل داد و هیئت مدیره باشگاه نیز در حال برنامه ریزی نهایی برای نقل و انتقالات هستند تا تیم را برای فصل آینده، آماده کنند. اما باشگاه از پرداختن به یک موضوع نگران کننده پرهیز می‌کند. جو بین یولیان ناگلزمان و حسن صالح حمیدزیچ متشنج شده و این اتفاق باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی در باشگاه شده است. برخی از افراد درون باشگاه این حس را دارند که در حال تجربه دوباره آغاز تنش بین هانسی فلیک و حمیدزیچ هستند. در مورد فلیک این درگیری‌ها در نهایت منجر به جدایی او از بایرن شد.

ناگلزمان در چندین نوبت لیست خواسته‌هایش را به هیئت مدیره ارائه کرده است اما جذب مارسل زابیتسر که به درخواست او صورت گرفت، جایگاه این مربی را تضعیف کرده است. در همین بین، هیئت نظارت باشگاه بودجه‌ای با فضایی کم را برای مانور به صالح حمیدزیچ اختصاص داده است. به همین خاطر بایرن مونیخ قصد دارد با خلاص شدن از شر برخی بازیکنان، بودجه نقل و انتقالات تابستانی خود را افزایش دهد. در هر حال این بسته مالی تصویب شده در هیئت نظارت به حمیدزیچ اجازه جذب خرافنبرخ از آژاکس که برای فروش بازیکن‌شان خواستار مبلغی در حدود 30 میلیون یورو هستند را می‌دهد. همچنین به این مبلغ باید کمیسیون ایجنت بازیکن را نیز اضافه کنیم.

نارضایتی ناگلزمان از عملکرد باشگاه در تقویت خط دفاعی

ناگلزمان از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در خط دفاع، ناامید است. برای مثال نیکو اشلوتربک که ناگلزمان برای متقاعد کردنش با او تماس گرفت اما به دلیل اقدام دیر هنگام باشگاه، این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت به بروسیا دورتموند بپیوندد. یکی دیگر از دلایل این مدافع آلمانی برای پیوستن به دورتموند، شک و تردید‌هایی بود که سران بایرن نسبت به او داشتند. در مورد دنیس زکریا نیز، باشگاه حاضر نشد برای به خدمت گیری او 5 میلیون یورو بپردازد. در درون باشگاه از این اقدام مدیران، شگفت زده شدند. امین عدلی نیز با سناریویی مشابه به نیکو اشلوتربک به بایرن مونیخ نپیوست. ناگلزمان برای متقاعد کردنش با او تماس گرفت اما باز هم به دلیل اقدام دیر هنگام باشگاه، او تصمیم در نهایت به بایرلورکوزن پیوست.

هانسی فلیک در زمانی که هنوز در بایرن حضور داشت، هشدار داده بود که رفتن داوید آلابا به رئال مادرید نه تنها برای تیم مشکلات ورزشی ایجاد می‌کند، بلکه یافتن یک دفاع جدید نیز کار دشواری برای بایرن خواهد بود. زمان نشان داد که حق با فلیک بوده است. مدیران باشگاه انتظار داشتند که ناگلزمان با فلسفه و ایده‌های تاکتیکی خود، مشکل رهبر جدید خط دفاعی را حل کند.
با توجه به جذب نصیر مزروعی، سران بایرن مونیخ در پست دفاع میانی با وجود بنجامین پاوار، دایو اوپامکانو، لوکاس هرناندز و تانگی نیانزو آرام هستند اما ناگلزمان خواهان جذب یک دفاع وسط دیگر نیز هست. کادر مربیگری هنوز نسبت به تانگی نیانزو، به طور کامل اطمینان ندارند. همچنین استفاده از سیستم سه دفاعه نیز یکی از مشکلات درون باشگاهی بین ناگلزمان و حمیدزیچ است. یولیان ناگلزمان اصرار به استفاده از این سیستم دارد.

شک و تردید ناگلزمان نسبت به توانایی باشگاه در برآورده کردن خواسته‌هایش

حسن صالح حمیدزیچ با بیورن بزمر و فالی رمضانی در مایورکا ملاقاتی داشته است. این دو ایجنت مدیر برنامه‌های بازیکنان حاضر در لیست نقل و انتقالاتی یولیان ناگلزمان هستند. بزمر ایجنت کنراد لایمر و رمضانی ایجنت بورنا سوسا است. در کادر مربیگری، نسبت به صورت گرفتن این انتقالات شک و تردید‌هایی وجود دارد. هفته گذشته، یولیان ناگلزمان به صراحت کفت که خواهان حضور یک ماشین پرس در تیمش است. هانسی فلیک در سال 2020 نیز درخواست‌های نقل و انتقالاتی خود را به طور علنی بیان کرد که مورد رضایت حمیدزیچ قرار نگرفت. این عامل در نهایت باعث آغاز دوران پر تنش بین آن‌ها شد.

اما نارضایتی‌های ناگلزمان تنها به موضوعات نقل و انتقالاتی محدود نمی‌شود. ناگلزمان زمانی که لازم بود در مورد حواشی اسپانسر قطری باشگاه و واکسیناسیون یوسوا کیمیش اظهار نظر کند، احساس تنهایی می‌کرد. طول کشیدن روند مذاکرات با روبرت لواندوفسکی و توماس مولر نیز باعث نگرانی ناگلزمان و نارضایتی بازیکنان پیش‌رو در باشگاه شد