مدافع انگلیسی چلسی در مورد موفقیت سرمربی آینده این باشگاه مطمئن است 

طرفداری | بن چیلول مانند سال گذشته در کنار میسون مانت مسابقات فرمول یک را دنبال می‌کند. 

جدایی مائوریسیو پوچتینو از چلسی برای بازیکنان این تیم غافگیرکننده بوده است. به گفته رسانه‌های نزدیک به استمفوردبریج، خلاف مربی‌های پیشین، رختکن آبی‌ها رابطه بسیار خوبی با سرمربی آرژانتینی داشتند. چلسی که با پوچتینو سهمیه حضور در لیگ کنفرانس اروپا را دریافت کرد، در پایان فصل با توافقی دوجانبه به سراغ مسیر دیگری رفت. بن چیلول که گرندپری موناکو را از نزدیک مشاهده می‌کند، به اسکای اسپورتس در مورد پوچتینو گفت:

جدایی او غافلگیرکننده بود. فکر می‌کنم با توجه به پایان فصل و عملکرد خوب تیم، قطعا باعث تعجب شد، اما هر جا که می‌رود برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. به عنوان یک باشگاه باید به جلو نگاه کنیم. نمی‌خواهم وارد گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه چه کسی ممکن است بیاید شوم، هرکس که به عنوان سرمربی جدید انتخاب شود، مطمئن هستم که کار به خوبی پیش خواهد رفت و می‌توانیم فصل بعد با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

بن چیلول در لیست گرت ساوتگیت برای یورو 2024 حضور نداشت. او در این مورد افزود:

 باید سعی کنید از هر چیزی نکات مثبت را استخراج کنید. به نظرم این موضوع فرصت خوبی برای من است که استراحت کنم. ما به طور معمول تعطیلات طولانی نداریم. بنابراین من آن را از این منظر می‌بینم. خوب خواهد بود که کمی استراحت کنم، تجدید قوا کنم، آمادگی فیزیکی‌ام را به دست آورم و برای فصل بعد با قدرت بازگردم.

 

میسون مانت و بن چیلول همچنان در کنار یک‌دیگر راهی تعطیلات شده‌اند