برانکو با فدراسیون فوتبال عمان همچنان قرارداد دارد

شایعه بازگشت برانکو در حالی در فضای مجازی پررنگ شده که این مربی کروات با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد.

به گزارش طرفداری، طی 24 ساعت گذشته شایعه عجیبی در فضای مجازی و در میان ادمین های پرسپولیسی در حال انتشار است که در نوع خود جالب به نظر می رسد. خبری در خصوص این که باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با برانکو آغاز کرده و قرار است در ازای پیش پرداخت چند ماه از حقوق این مربی او را به تهران فراخوانده و با او قرارداد امضا کند، البته به شرط استعفای یحیی گل محمدی و جدایی کادرفنی فعلی چرا که یحیی و کادرش هنوز با پرسپولیس قرارداد دارند.

این شایعه درحالی در فضای مجازی منتشر می شود که برانکو با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و بند فسخ 500 تا 600 هزار دلاری در قرارداد او گنجانده شده است. ضمن این که او در حال حاضر راضی نیست با رقم قراردادی که ایران را ترک کرد با سرخ ها قرارداد مالی امضا کند.

به تمام این ها اضافه کنید یحیی گل محمدی هنوز دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و با توجه به انتشار رقم 29 میلیاردی قراردادش و افزایش 20 درصدی هر فصل، باشگاه نمی تواند به راحتی او را کنار بگذارد. هرچند زمزمه هایی در مورد مذاکره او با باشگاه هایی نظر سپاهان یا گل گهر شنیده می شود.

به هر روی در شرایط فعلی برانکو از پرسپولیس دور است، دورتر از شایعاتی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می چرخد. شاید اگر رضا درویش برای جذب این مربی کروات آن قدر مصمم باشد که مبلغی حدود 2.5 میلیون دلار خرج کند، آن وقت بتوان در مورد بازگشت برانکو و کادرش در پرسپولیس صحبت کرد!