پول مانع بزرگ پیوستن کیمیش به بارسلوناست.

طرفداری | یوسوا کیمیش، مدافع - هافبک بایرن مونیخ پیشنهاد حضور در بارسلونا را رد کرده است.

به گزارش نشریه کاتالانی اسپورت، کیمیش در آستانه ورود هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید، پیشنهاد حضور در بارسلونا را رد کرده است. دلیل اصلی رد پیشنهاد بارسا از سوی کیمیش، مسائل مالی است که این باشگاه اسپانیایی نتوانسته خواسته‌های مالی او را برآورده کند. ملی‌پوش آلمانی در حال حاضر سالانه حدود 19.5 میلیون یورو درآمد ناخالص دارد که بارسلونا نمی‌تواند چنین دستمزدی را به او پیشنهاد دهد.

در کنار آن، بارسلونا در فصل آینده حدود 30 میلیون یورو هم به روبرت لواندوفسکی دستمزد خواهد داد که این موضوع توانایی آنها را برای صرف هزینه در سایر نقاط تیم محدود می‌کند. در واقع دو دلیل مهم وجود دارد که هرگونه توافقی را به تعویق می‌اندازد. بارسلونا در وهله اول، باید قانون 1:1 را رعایت کند چیزی که هنوز به آن دست نیافته است.

مورد دوم هم همانطور که گفته شد چالش دستمزد بالا در بارسلوناست که بازیکنی همچون لواندوفسکی به طور ناخالص 30 میلیون یورو دریافت می‌کند و مشکلات مالی دلیل اصلی رد پیشنهاد بارسلونا از سوی کیمیش است.

  • رونمایی از اولین هدف نقل و انتقالاتی هانسی فلیک در بارسلونا

فلیک علاقه‌مند به جذب کیمیش است

فلیک که قبلاً با کیمیش در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان کار کرده بود، در روزهای آینده به عنوان جانشین ژاوی معرفی خواهد شد و مشتاق است کیمیش را به عنوان اولین خرید خود به تیم اضافه کند. با این حال، محدودیت‌های مالی باعث شده مذاکرات فعلاً به نتیجه نرسد. کیمیش در ماه گذشته در مورد آینده خود گفته بود:

می‌خواهم با بایرن مونیخ صحبت کنم و وقتی این کار را انجام دهم، به طور علنی در مورد آن صحبت نخواهم کرد.

او همچنین در مورد علاقه گزارش شده بارسلونا گفت:

در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم. همانطور که قبلاً گفتم، ابتدا با بایرن مونیخ صحبت خواهم کرد. البته که بارسلونا و رئال مادرید باشگاه‌های بزرگی با تاریخچه‌ای شگفت‌انگیز هستند.

فصل 24-2023 برای کیمیش و هم‌تیمی‌هایش در بایرن مونیخ ناامیدکننده بود، چراکه آنها در بوندسلیگا سوم شدند و در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل رئال مادرید حذف شدند. این هافبک دفاعی در حال حاضر تمرکزش را روی یورو 2024 با آلمان خواهد گذاشت.