منچستریونایتد قصد دارد تا حداقل در سه پست، ترکیب تیم خود را تقویت کند

سران منچستریونایتد قصد دارند با توجه به نیاز‌های این باشگاه در نقل و انتقالات، بودجه باشگاه در بازار را مشخص کنند.

طرفداری | به گزاش ساموئل لاکهارست از منچستر اونینگ نیوز، منچستریونایتد تاکنون بودجه مشخصی را برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو مشخص نکرده است. اگرچه کارکنان باشگاه به بودجه محدود باشگاه اشاره کرده‌اند اما یونایتد تمایل دارد تا به توجه به نیاز‌های خود هزینه کند و بودجه مشخصی را فعلا تعیین نکرده است. اگر منچستر در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه به توصیه رالف رانگنیک مبنی بر خرید مهاجم عمل می‌کرد، به گفته برخی از منابع درون باشگاه، این انتقال روی هزینه‌های تابستانی باشگاه تاثیر می‌گذاشت.
 

رانگنیک: وقتی درخواست جذب مهاجم کردم، جواب نه شنیدم؛ دیاز، ولاهوویچ و آلوارز را می خواستیم


در هر حال انتظار می‌رود با جدایی پل پوگبا، نمانیا ماتیچ، جسی لینگارد، خوان ماتا، ادینسون کاوانی و لی گرانت که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌‍رسد، مبلغی در حدود 50 میلیون پوند از حقوق‌های سالیانه یونایتد، آزاد شود. باشگاه همچنین قصد دارد اولویت خود را روی گزینه‌هایی که بتوانند هزینه انتقال‌شان را به صورت قسطی پرداخت کنند، قرار دهد. یک هافبک دفاعی، یک مدافع میانی و حداقل یک مهاجم، از اهداف منچستریونایتد در تابستان آتی هستند.

همچنین اریک بایی و فیل جونز به هم تیمی‌هایشان، قصدشان برای جدایی از باشگاه را اطلاع داده‌اند. دین هندرسون نیز اگر به عنوان دروازه بان اول در نظر گرفته نشود، به دنبال باشگاه جدیدی خواهد بود. به همین خاطر خرید یک گلر ذخیره نیز می‌تواند به لیست اهداف یونایتد در تابستان اضافه شود. آنتونی مارسیال نیز در لیست فروش باشگاه قرار دارد و در عین حال مارکوس رشفورد دنبال مشخص شدن آینده‌اش پس از ورود اریک تن هاخ به باشگاه است. اکسل توانزبه، برندون ویلیامز و آندریاس پریرا نیز اجازه ترک باشگاه را دارند. منچستریونایتد بر سر مبلغی با باشگاه فلامینگو برای انتقال پریرا به توافق رسیده بود اما به دلیل مشکلات مالی طرف برزیلی، این انتقال به تعویق افتاد.

قرار است مبالغ به دست آمده از فروش این بازیکنان به بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه اضافه شوند.