به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ۵-۲ هایدوک اسپلیت مقابل لوکوموتیوا که با حضور ۹۰ دقیقه‌ای کرووینویچ همراه بود، بازیکنان تیم برنده برای جشن به رستوران رفتند و در آنجا اتفاق عجیبی رخ داد.

به گفته منابع کروات، تنها چند ساعت پس از پیروزی ۵-۲، کرووینویچ که با تیمش در رستوران در حال جشن گرفتن نمایش خوب‌شان بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گفته شاهدان، سه مرد که هویت آنها نامشخص است، در توالت رستوران به هافبک ۲۸ ساله حمله کردند. آنها او را به زمین زدند و چند دقیقه با مشت به صورت و شکم این بازیکن کوبیدند و پس از زخمی کردن او، پا به فرار گذاشتند.

2027358

پلیس در پایتخت کرواسی به کمک گزارش‌ها و اطلاعات رسانه‌های مختلف، در حال تحقیق در مورد این اتفاق عجیب است. باشگاه هایدوک هم در واکنش به حمله به بازیکنش بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: «فیلیپ کرووینوویچ توسط یک گروه از هواداران رقیب مورد حمله قرار گرفته است. او پس از ترک استادیوم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و تنها دلیل این اتفاق این بود که او بازیکن هایدوک است. ما از بازیکنان‌مان حمایت می‌کنیم و تا زمان مشخص شدن تکلیف پرونده، آن را پیگیری خواهیم کرد.»