ورود ونسان کمپانی می‌تواند باعث تغییر آینده و سرنوشت برخی بازیکنان بایرن مونیخ شود

طرفداری | ونسان کمپانی سرمربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود و اکنون تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است. مطابق گزارش‌ها، مدیران این باشگاه خود را آماده ایجاد تغییراتی بزرگ با این سرمربی کرده‌اند اما امکان دارد کمپانی باعث ماندن برخی از بازیکنان حاضر در لیست فروش شود.

به گزارش فیلیپ کسلر TZ؛ ونسان کمپانی هنوز مشخص نکرده چه بازیکنانی باید در لیست فروش باشند اما او آماده است به بازیکنانی که زیر تیغ انتقادات قرار دارند، فرصت بدهد. در واقع، برخی از بازیکنانی که درون لیست فروش بایرن مونیخ حضور دارند، با سبک بازی این سرمربی بلژیکی 38 ساله هم‌خوانی دارند.

کمپانی می‌خواهد از چینش 1-3-2-4 بر اساس ماکیت توپ استفاده کند اما مانند پپ گواردیولا به پاس‌های بلند نیز متکی نخواهد بود بلکه به دنبال گل‌های سریع با پرس حریف است. بنابراین خلاف توخل که برخی از او به دلیل نداشتن یک تاکتیک مشخص انتقاد می‌کردند، سبک بازی مورد نظر کمپانی برای مدیران باشگاه جذاب است و برخی بازیکنان نیز از آن سود خواهند بود.

احتمال خط خوردن برخی بازیکنان از لیست فروش بایرن مونیخ

به عنوان مثال یکی از آن‌ها دایو اوپامکانو که باواریایی‌ها در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، حاضر به فروش او خواهند بود اما کمپانی او را مناسب سبک بازی هجومی خود می‌داند. اگر هم قرار باشد یک مدافع در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فروخته شود، یکی از بین کیم مین جائه، ماتیاس دلیخت و اریک دایر خواهد بود.

همچنین کمپانی می‌خواهد برخی دیگر از بازیکنانی که نام‌شان در لیست فروش بایرن قرار دارند مانند لئون گورتسکا، کینگزلی کومان و سرژ گنابری را تحت یک شرایط خاص خفظ کند. با این حال برای مثال گورتسکا باید بپذیرد کمپانی ترجیح می‌دهد در خط هافبک از یک سیستم چرخشی استفاده کند و قرار نیست جایگاه هیچ بازیکنی ثابت باشد. درباره گنابری و کومان نیز، کمپانی آن‌ها را تحسین می‌کند اما او می‌خواهند زمانی که هر دو کاملاً آماده هستند، ارزیابی دقیقی از آن‌ها داشته باسد.

در نهایت در بین مدیران بایرن، بحث‌هایی درباره ایجاد یک تغییر کوچک و متوسط وجود دارد که انتظار می‌رود 5 تا 7 بازیکن جدید و با انگیزه جذب بشن. برخی پست‌ها نیز نیاز به توجه بیش‌تری دارند اما به‌طور کلی، تمرکز باشگاه روی ذهنیت بازیکنان و عملکردشان درون زمین است.