گره کور وضعیت آلفونسو دیویس به دست ونسان کمپانی باز می‌شود

طرفداری | موضوع تمدید قرارداد آلفونسو دیویس از ابتدای فصل گذشته تا الان ادامه‌دار بوده و دو طرف هنوز نتوانستند به یک راه‌حل قطعی برسند. آینده این بازیکن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما انتظار می‌رود با ورود ونسان کمپانی، به‌زودی تکلیفش مشخص شود.

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ اولین مسئله‌ای که ونسان کمپانی پس از ورود به بایرن مونیخ باید در کنار مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی باشگاه، تکلیفش را مشخص کند، آینده آلفونسو دیویس است.

سرنوشت نامعلوم دیویس منجر به بلاتکلیفی باواریایی‌ها در پست دفاع چپ شده و آن‌ها می‌خواهند هر چه زودتر بدانند دیویس قراردادش را تمدید می‌کند یا خیر. اگر قرارداد این بازیکن 23 ساله تمدید نشود، نام او در لیست فروش قرار می‌گیرد و بایرن به دنبال جایگزینش خواهد بود.

بیش‌تر بخوانید:

  • چرخش 180 درجه‌ای؛ آلفونسو دیویس می‌خواهد در بایرن مونیخ بماند 
  • تئو هرناندز آماده پیوستن به بایرن مونیخ

آلفونسو دیویس می‌خواهد جزو پر درآمدترین‌ها باشد

مشکل این است آلفونسو دیویس آخرین پیشنهاد بایرن با حقوق ناخالص 13 میلیون یورویی در سال را نمی‌پذیرد و می‌خواهد جزو پر درآمدترین بازیکنان باشگاه با حقوق 20 میلیون یورویی باشد؛ از سوی دیگر مدیران بایرن نیز تمایلی به برآورده این خواسته دیویس ندارند. بنابراین مذاکرات بین دو طرف به بن بست رسیده است.

مکس ابرل به دنبال جایگزین‌هایی مانند تئو هرناندز از میلان است اما تا وقتی تکلیف دیویس مشخص نشود، او نمی‌تواند هیج اقدامی انجام دهد. به همین دلیل تاکنون هیچ مذاکره مشخصی با این بازیکن فرانسوی یا یان ماتسن که گزینه دیگر باواریایی‌هاست، انجام نشده است. در چنین شرایطی، نظر کمپانی می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. گفتنی است قرارداد دیویس در سال 2025 به پایان می‌رسد و تنها یک فصل دیگر از آن باقی مانده است.