به گزارش “ورزش سه”، بعد از شکست دو بر یک صنعت نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن و قطعی شدن سقوط طلایی پوشان به لیگ یک، به مانند چند هفته اخیر فراز کمالوند در نشست خبری شرکت نکرد و امید شریفی‌نسب به عنوان دستیار او در این نشست برای پاسخگویی به رسانه‌ها حضور پیدا کرد.

شریفی‌نسب در ابتدای این نشست گفت: ابتدا از تمام هواداران تیم‌مان عذرخواهی می‌کنم. فکر می‌کنم مردم همه چیز را می‌دانند؛ این هشت هفته‌ای که ما آمدیم همه چیز بهتر شد، اما معجزه هم یک‌ بار رخ می‌دهد؛ پارسال یک‌ بار معجزه شد، نرفتیم چیزی را درست کنیم بلکه همه چیز را بدتر کردیم. همه هم می‌دانند که چه شد.

او ادامه داد: می‌خواهم درمورد داوری چیزی را بگویم. حرف بدی هم نیست. بازی قبلی ما آقای مرادی کمک داور بازی بود که دو اشتباه کرد؛ گل ما را آفساید گرفت و تیم ما را در آستانه سقوط قرار داد. امروز او را به عنوان کمک داور بازی استقلال تهران قرار دادند. پخش زنده دادند و تشویقش کردند. مگر همه نمی‌گویند که او اشتباه کرده.

مربی نفت در ادامه گفت: متاسفانه توپ‌های ما هم به گل نمی‌رود. تا دقیقه ۱۰، دو، سه موقعیت خیلی خوبی در مقابل تیم خوب ذوب‌آهن داشتیم.

شریفی‌نسب در پایان نسبت به اعتراض خبرنگاران در خصوص عدم حضور کمالوند در نشست خبری گفت: در ابتدا عذرخواهی کردم؛ ایشان بعد از دیدار پایانی فصل مقابل تراکتور پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.