به گزارش "ورزش‌سه"، جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون خبری ورزشگاه امام خمینی اراک و پس از پیروزی یک بر صفر طلایی پوشان مقابل آلومینیوم که یک دیدار انتقامی هم بود، گفت: خسته نباشید جانانه به بچه‌های خودمان می‌گویم. خیلی سخت امروز دویدند. بازی خیلی سختی بود. یک تبریک هم به هواداران سپاهان. یک تبریک ویژه هم به تیم بسیار خوب آلومینیوم که خیلی بازی را برای ما سخت کردند. بسیار بازی سختی بود. خیلی خوشحالم از این نتیجه که توانستیم در یک زمین سخت و مقابل یک تیم بسیار سختکوش سه امتیاز خوب بگیریم.

مربی این روزهای سپاهان در واکنش به این صحبت‌های مجتبی حسینی درباره دلیل جدایی جلال امیدیان و اینکه گفته بود از خودش بپرسید، اینطور توضیح داد: آقای حسینی فلسفه و کارشان در فوتبال ایران کاملا مشخص است. بسیار مربی خوب و سختکوشی است. به هر حال جزء افتخارات من است که با ایشان همکار بوده‌ام. کمک ایشان بودم. درباره این قضیه من فقط به این قضیه بسنده می‌کنم که یک مربی بسیار خوب وارد ایران شده؛ یک مربی بزرگ و با کارنامه آقای مورایس.

در این دو سال هم از بین مربیان ایرانی تنها کسی که دست روی او گذاشته تا بیاید و کمک کوچکی کند، من بوده‌ام. به نظرم این به‌خاطر توانایی آقای حسینی است که توانسته یک مربی را کنارش پرورش بدهد که مربی بزرگی مثل مورایس هم بخواهد که این مربی در کنارش باشد و به او کمک کند.