به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو در تابستان سال گذشته بار دیگر به لندن برگشت و این بار هدایت چلسی را بر عهده گرفت. او روزهای سختی را در این تیم سپری کرد اما در نهایت توانست عملکرد قابل قبولی را به ثبت برساند و آنها را تا حد زیادی از بحرانی که در آن گرفتار شده بودند نجات دهد. 

این مربی آرژانتینی موفق شد که این تیم را با وجود تمام شرایط سختی که داشت و مصدومیت بازیکنان کلیدی مانند ریس جیمز و بن چیلول و کریستوفر انکونکو به جایگاه ششم جدول رده‌بندی برساند اما مدیران باشگاه در نهایت تصمیم گرفتند که با این مربی قطع همکاری کنند. 

2024727

پالمر که ستاره درخشان این فصل چلسی بود در گفتگو با سان درباره این اتفاق اظهار داشت: «وقتی اولین بار به تمرینات آمد با همه صحبت کرد تا مطمئن شود که به خوبی از آن چیزهایی که لازم است خبر دارند. او سپس به ما یاد داد که قصد دارد چه کاری را به صورت دقیق در این تیم انجام دهد. 

اما اول، ما به پیش زمینه نیاز داشتیم. او به عنوان یک مربی واقعا برای من خوب بود. همیشه سعی داشت آرامم کند و ما رابطه بسیار خوبی داشتیم. او کار سختی داشت چون نیمی از تیم مصدوم بودند. اما همه واقعا عاشقش بودند و در بین بازیکنان خیلی محبوب بود. او برای من و تمام بازیکنان خیلی ارزشمند و مهم بود.»