به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول روز آینده در چارچوب هفته سی و دوم با برگزاری 9 مسابقه به صورت همزمان از سر گرفته می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال چادرملوی اردکان در ورزشگاه شهید نصیری به مصاف فجرشهیدسپاسی شیراز می‌رود.

این مسابقه از این جهت حائز اهمیت است که در فاصله 3 هفته مانده تا پایان مسابقات فجرشهیدسپاسی با 67 امتیاز پشت سر خیبرخرم آباد 70 امتیازی دومین تیم جدول است و چادرملو هم با 66 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد.

2027872

در این شرایط مسابقه شاگردان سعید اخباری و مهدی رجب‌زاده به نوعی شاید تعیین کننده یکی از دو سهمیه صعود به لیگ برتر باشد و به همین دلیل از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

جالب اینکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیژن حیدری را برای قضاوت این مسابقه برگزیده و این در حالی است که او روز گذشته نیز مصاف حساس مس رفسنجان و استقلال خوزستان را سوت زد و چند روز قبل‌تر هم قضاوت دیدار استقلال و نساجی را قضاوت کرد که هنوز هم حواشی آن مسابقه با اعتراض استقلالی‌ها ادامه دار است. با این حال کمیته داوران فدراسیون فوتبال نشان داد که با وجود تمام هجمه‌ها علیه بیژن حیدری به کار او باور دارد و همچنان او را برای قضاوت دیدارهای سرنوشت ساز انتخاب می کنند.