به گزارش "ورزش‌ سه"، هواداران استقلال انتظار پیروزی راحت‌تری را در ورزشگاه آزادی مقابل گل‌گهر داشتند و فکر می‌کردند تیمی که در 8 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده حتما شرایط مناسبی از نظر فنی ندارد و افسارگسیخته بازی می‌کند.

با این حال گل‌گهر نمایش سزاوارانه‌ای در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال داشت و این همان چیزی است که حتی در 8 بازی اخیر که گل‌گهر موفق به کسب پیروزی نشده هم از این تیم شاهد بوده‌ایم که البته عوامل مختلفی دست به دست هم داده‌اند تا سرمه‌ای پوشان سیرجانی نتایج خوبی نگیرند.

2027866

اوزونیدیس شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشت و با شروع نیم فصل دوم هم تیمش امیدوارانه‌تر بازی کرد، اما پس از پیروزی گل گهر مقابل صنعت نفت در آبادان که در روز 23 اسفندماه سال گذشته رقم خورد، دیگر سیرجانی‌ها موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده اند تا حالا در جایگاه نهم قرار گرفته باشند و حتی این امکان وجود دارد که در هفته پایانی تا رتبه دهم در جدول سقوط کنند.

با وجود کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر، اوزونیدیس و شاگردانش در جام حذفی موفق به شکست فجر و سپس هوادار در سال جدید شده‌اند و اوزونیدیس امیدوار است تیمش در نیمه نهایی مقابل سپاهان در نقش جهان بتواند دست به کار بزرگی بزند تا فصل با شیرینی برای خودش، شاگردانش و تمامی اعضای باشگاه تمام شود.