به گزارش ورزش سه، صنعت در حالی آخرین بازی خانگی‌اش را انجام داد که با شکست مقابل ذوب آهن به لیگ یک سقوط کرد و در قعر جدول بازی‌های خانگی هم قرار گرفت!

صنعت نفت آبادان در چهارده مسابقه‌ای که در ورزشگاه خانگی بازی کرد تنها 2 پیروزی به دست آورد و فقط 10 گل به ثمر رساند، این عملکرد ضعیف علاوه براینکه باعث سقوط آنها به دست یک شد، هواداران آبادانی را در حسرت پیروزی و بازی‌های پرگل قرار داد تا لیگ بیست و سوم سراسر تلخی برای آنها باشد.

هواداران آبادانی‌ یکی از متعصب‌ترین و فوتبال‌دوست ترین‌ها در ایران هستند که صنعت نفت آبادان را در روزمره زندگی خود قرار می‌دهند اما وضعیت عجیب نفت این لذت را در طول لیگ بیست و سوم از آنها گرفت، تیمی که بدون حتی داشتن نوسان یک مسیر ناموفق را در ورزشگاه خانگی پشت سرگذاشت و هواداران این تیم انگشت‌شمار از ورزشگاه تختی خارج شدند!

2027904

صنعت نفت آبادان در بازی‌های خانگی 2 پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست تجربه کردند و در این ورزشگاه 21 گل دریافت کردند تا در نهایت با فاصله 3 امتیازی نسبت به استقلال خوزستان در قعر جدول تیم‌های میزبان قرار بگیرد.

آبادانی‌ها فصل تلخی را پشت سرگذاشتند و بعد از 8 سال لیگ برتر را ترک خواهند کرد تا سال آینده رویای حضور در لیگ برتر را دنبال کنند و برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران تلاش‌کنند و در لیگ سخت آزادگان به دنبال صعود باشند.