به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو و اوستون اورونوف ستاره‌های هجومی سرخابی‌های پایتخت در هفته‌ پایانی علاوه بر اینکه تلاش می‌کنند تا تیم خود را به قهرمانی برسانند برای کسب یک عنوان فردی به دنبال گلزنی خواهند بود.

برخلاف سال‌های گذشته، لیگ بیست و سوم گلزنان خارجی برجسته‌ای ندارد و ستاره‌های خارجی استقلال و پرسپولیس بهترین گلزنان خارجی لیگ هستند و هرکدام با شش گل در جدول گلزنان حضور دارند.

بلانکو و اورونوف شانس این را خواهند داشت تا با گلزنی در دیدار‌ نهایی تیم خود عنوان گلزن‌ترین خارجی لیگ را به دست آورند و بالاتر از دیگر مهاجمان و بازیکنان هجومی خارجی لیگ قرار بگیرند.

2028358

اورونوف این تعداد گل را در بازی‌های کمتری به ثمر رسانده و عملکرد بهتری در گلزنی داشته است، او 11 بازی برای پرسپولیس انجام داده و این در حالی است که 19 بازی به عنوان بازیکن ثابت و 4 بار هم به جانشین به میدان آمده است.

باید دید ستاره‌های سرخابی در هفته پایانی چه عملکردی خواهند داشت، هر دو بازیکن در هفته گذشته روی گل‌های تیم تاثیرگذار بودند، اورونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند و گوستاوو بلانکو پاس تک گل استقلال را مقابل گل‌گهر ارسال کرد.