به گزارش “ورزش سه” فجر سپاسی که بعد از کسب ۳امتیاز انضباطی به دلیل لغو بازی با استقلال ملاثانی، روحیه مضاعفی گرفته بود و حتی برای چند روز صدر جدول را هم به خود دید، مقابل نماینده اردکان شکست خورد تا به رده سوم سقوط کرده و چشم‌انتظار نتایج ۲هفته پایانی باشد.

آن‌ها در ۲ بازی آینده بایستی در شیراز مقابل مس سونگون و در جم مقابل پارس جنوبی صف‌آرایی کنند؛ تیم‌هایی که دیگر نه دغدغه صعود دارند نه سقوط به دسته پایین‌تر. بنابر این آن‌ها در صورت کسب هر ۶ امتیاز هفته‌های پیش‌رو هم باید منتظر لغزش چادرملو باشند.

شاگردان سعید اخباری در بازی‌های باقی‌مانده به مهمانی شاهین بندرعامری رفته و از دریای بابل میزبانی کنند؛ ۲ تیمی که همچنان خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می‌کنند و احتمالاً رقبای سرسختی برای اردکانی‌ها خواهند بود.

به این ترتیب با مسجل شدن صعود خیبر خرم‌آباد، کار برای صعود یکی از ۲تیم فجر یا چادرملو به هفته‌های پایانی کشیده شده و حساسیت به نقطه اوج خود خواهد رسید، کمااینکه با رقم خوردن یک سری نتایج حتی ممکن است تکلیف همه بالانشین‌ها برای قهرمانی و صعود در همین هفتهٔ پیش‌رو مشخص شده و چیزی برای هفته پایانی باقی نماند.