به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری تاکنون سه بار این فصل، دو مرتبه در لیگ و یک بار در سوپرجام ایتالیا با یوونتوس بازی کرده‌ و دو پیروزی و یک تساوی مقابل این رقیب قدرتمند و دیرینه به‌دست آورده است. در آستانه فینال کوپا ایتالیا، سمیر هندانوویچ ابراز امیدواری کرد اینتر قادر به ارائه نمایشی مانند مسابقات قبل خود برابر یوونتوس باشد.

سمیر هندانوویچ گفت: "ما به خودمان افتخار می‌کنیم که به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کرده‌ایم، اما بازی‌ کردن مقابل یوونتوس همیشه سخت بوده است و جزئیات نتیجه این دیدار را رقم خواهند زد. ما باید بهتر از یوونتوس بازی کرده و در همه ابعاد، نمایش درخشانی در زمین از خود ارائه بدهیم. در مسابقه برگشت در لیگ ایتالیا، یوونتوس در تورین کمی بهتر از ما عمل کرد، اما ما در خانه و سوپرکاپ بهتر بازی کردیم و انتظار دارم در فینال بازی متعادلی بین دو تیم رقم بخورد. اگر خوب تمرین کرده و خوب بازی کنیم، همان اتفاقی که در این فصل مقابل یوونتوس افتاده، تکرار خواهد شد؛ من فوتبال را این‌گونه می‌بینم.

بهترین ویژگی یوونتوس قدرت بالای انتقال این تیم است و آنها در بالای زمین منتظر ضدحملات هستند. من امیدوارم اینتر نیز مثل همیشه بازی کند. ما باید فوتبال خود را ارائه و آنچه را که در طول هفته تمرین کرده‌ایم در زمین بازی پیاده کنیم. تبدیل شدن به اینتر مدعی؟ سال‌های سختی برای اینتر بود و این باشگاه به چنین شرایطی عادت نداشت. با تلاش همه ارکان باشگاه ما یک بار دیگر برای کسب عناوین رقابت می‌کنیم؛ اینتر به چنین جایی تعلق دارد."