به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی شب گذشته موفق شد بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی رئال مادرید برابر دورتموند به دست آورد و یک موفقیت دیگر را به کارنامه درخشانش در دوران مربیگری اضافه کند.

شاگردان این مربی ایتالیایی با دو گلی که دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور در این بازی به ثمر رساندن توانستند جام قهرمانی را به دست آورند و فصل بسیار خوبی را که پشت سر گذاشته بودند به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. این پنجمین قهرمانی آنچلوتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان بود و او حالا یکی از موفق‌ترین مربیان در تاریخ این مسابقات به حساب می‌آید.

2029453

ساکی در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: «رئال مادرید هنوز هم در صدر فوتبال اروپا قرار دارد و با وجود مشکلاتی که در نیم فصل اول داشت اما با شایستگی در این جایگاه قرار گرفت. کارلتوی عزیز من همیشه نقش اول است و حالا پنجمین قهرمانی‌اش را کسب کرده است.

او دو قهرمانی با میلان و سه قهرمانی با رئال به عنوان سرمربی دارد و هیچکس شبیه به او نیست. دلیل این اتفاق ساده است: آنچلوتی خارق‌العاده است. او تجربه  دارد، همه چیز را درباره فوتبال می‌داند و حتی از کوچک‌ترین رازها با خبر است و از همه مهم‌تر این که او کسی است که می‌داند چه کار کند که بازیکنان، مدیران و هواداران دوستش داشته باشند.

باید تکرار کنم که رئال مادرید به‌خاطر عملکردش در این فینال شایسته تحسین است. آنچلوتی بار دیگر دو جام را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد، لالیگا و لیگ قهرمانان. هیچ مربی‌ای موفق‌تر از آنچلوتی در فوتبال وجود ندارد.»