به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی‌های پیاپی و دور شدن از بارسلونا، آنسو فاتی می‌گوید قصد دارد دوباره خود را به ترکیب اصلی بلوگرانا برساند.

این بازیکن ۲۱ ساله برای اولین بار در فصل ۲۰-۲۰۱۹ موفق شد به ترکیب تیم اصلی بارسلونا برسد و در همان بازی‌های ابتدایی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد اما مشکلات بلافاصله از راه رسیدند.

مصدومیت‌های پیاپی و وضعیت نه‌چندان خوب بارسلونا باعث افت فاتی و دور شدنش از تیم اصلی شدند. این وضعیت به سرعت هر چه تمام‌تر ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت او در ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ در انتقالی قرضی راهی برایتون شد.

2029784

او در آنجا هم نتوانست فرم خوب سال‌های گذشته‌اش را پیدا کند و در بسیاری از بازی‌ها بر روی نیمکت قرار گرفت و در نهایت با به پایان رسیدن دوره قرضی‌اش به بارسلونا برگشت.

او که حالا به دنبال مذاکره برای مشخص شدن آینده‌اش است، در مصاحبه‌ای گفت:«من ۱۰۰ درصد آماده هستم، مردم فکر می‌کنند من مصدوم هستم، اما حالم خوب است و این روزها زمان زیادی را در باشگاه می‌گذرانم. می‌خواهم در بارسلونا موفق شوم. این همیشه رویای من بوده است. من تمام تلاشم را انجام خواهم داد که دوباره در ترکیب اصلی بارسا بازی کنم و به موفقیت تیم کمک کنم.»