به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند همیشه  از دروازه‌بان‌های جوان و نفرات ذخیره پست خودش ارتباط بسیار خوبی داشته و به آنها کمک کرده است. همین باعث شده تا گلرهای جوان  پرسپولیس همیشه از موفقیت‌های این دروازه‌بان ملی پوش خوشحال شده و با او همراه شوند.
شاید به خاطر همین است که بعد از هر موفقیت و پیروزی بزرگی اولین نفری که سراغ علیرضا بیرانوند می‌رود کسی نیست جز امیررضا رفیعی. البته مهرشاد اسدی دروازه‌بان سوم پرسپولیس نیز همیشه با بیرو رابطه خوبی داشته و البته گلر اصلی سرخ‌ها هم هوای آنها را دارد.

2029696

پرسپولیس در حالی به قهرمانی لیگ برتر رسید که بیرانوند در 26 بازی لیگ به میدان رفت و 18 گل خورد و 13 کلین شیت داشت. رفیعی هم چهار بازی انجام داد و  در هیچ کدام از این بازی‌ها گلی دریافت نکرد تا پدیدآورندگان این 17 کلین‌شیت بعد از سوت قهرمانی یکدیگر را در آغوش بکشند.

پرسپولیس به عنوان دومین خط دفاعی برتر و دومین تیمی که کمترین گل خورده را در کارنامه داشت قهرمان شد و البته به تعداد جام‌های قهرمانی بیرانوند و رفیعی یکی دیگر اضافه شد با این تفاوت که گلر ذخیره و جوان سرخ‌ها در این جام نقش بازی کرد و حتما این قهرمانی بیشتر به او می‌چسبد.

بیرانوند هم ششمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر را جشن گرفت. او در هفت قهرمانی پرسپولیس 8 فصل اخیر تنها در قهرمانی لیگ بیستم غایب بوده و به عنوان لژیونر در اروپا بازی می‌کرد.