به گزارش "ورزش سه"، رونالدو و نوس با عدم تمرین در چند جلسه پیش رو و استراحت، بازی‌های دوستانه مقابل فنلاند (سه‌شنبه) و کرواسی (شنبه) را از دست خواهند داد.

اوتاویو، دیگر ستاره تیم ملی که در لیگ عربستان توپ می‌زند، در جلسه تمرینی روز یکشنبه حضور داشت اما به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور به ترک تمرین شد.

نلسون سمدو هم تمرینات ویژه‌ای را برای ریکاوری از مصدومیت گذشته‌اش دریافت و خود را محدود به دویدن در اطراف زمین و تمرینات کششی کم‌فشار کرد. بنابراین ۲۲ نفر در تمرینات ابتدایی در اختیار روبرتو مارتینز قرار گرفتند.

2029752

رونالدو و نوس با تایید کادر فنی در استراحت هستند و بزودی قرار است به تمرینات تیم ملی اضافه شوند اما در هر حال آنها در دو دیدار آینده تیم ملی پرتغال غایب خواهند بود.

اوتاویو نیز که در تمرینات امروز مصدوم شد، بلافاصله تحت نظر پزشکان قرار خواهد گرفت تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کند. گفته می‌شود مصدومیت او جدی نیست.

روی پاتریسیو، دیوگو کاستا و خوزه سا، سه دروازه‌بان اصلی تیم ملی هم در تمرینات دیده می‌شدند. پاتریسیو و کاستا در این جلسه با خبرنگاران هم صحبت کردند اما خوزه سا فقط به تمرین و کارهای دروازه‌بانی پرداخت.

تیم ملی پرتغال در اولین دیدار دوستانه، روز سه‌شنبه از ساعت ۲۲:۱۵ مقابل فنلاند قرار خواهد گرفت. آنها سپس روز شنبه و از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف کرواسی می‌روند.