به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از تاریخ ۲۵ خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان و با حضور بسیاری از کشورهای اروپایی برگزار خواهد شد و رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا هم به فاصله چند روز پس از شروع مسابقات در آمریکای جنوبی برگزار می‌شود.

تنها چند روز پس از پایان این دو رقابت قرار است که مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میزبانی کشور فرانسه آغاز شود و بحث و درگیری بسیاری بر سر حضور تعدادی از ستاره‌های جوان حاضر در فوتبال اروپا در ترکیب تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات شکل گرفته است.

2002850

پیش از این فرانسه تمام توانش را به کار گرفته بود که بتواند مدیران باشگاه رئال مادرید را برای حضور کیلیان امباپه در این مسابقات متقاعد کند و حالا نوبت به تلاش مدیران فوتبال آرژانتین برای حضور گارناچو در المپیک رسیده است اما ظاهرا یونایتد هم موضعی مشابه رئال دارد. 

این بحث از مدتی قبل مطرح شده بود و حالا تی وای سی اسپورت خبر داده است که منچستریونایتد به هیچ وجه حاضر نیست اجازه حضور گارناچو در مسابقات المپیک را بدهد و پاسخ منفی قاطعی به تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین تحت هدایت خاویر ماسکرانو داده است که خبر خوبی برای آنها نیست.