به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کرواسی امشب با هدایت زلاتکو دالیچ در بازی دوستانه از مقدونیه میزبانی کرد و با نتیجه 3-0 برنده شد.

کرواسی این بازی را با حملات پی در پی آغاز کرد و تیم هجومی نشان داد که در دقیقه 10 موفق شد سلطه خود به حریفش را به گل تبدیل کند.

لوورو مایر 26 ساله پشت ضربه ایستگاهی نزدیک به محوطه جریمه مقدونیه ایستاد و موفق شد با ضربه پای چپ توپ را به گل اول کرواسی تبدیل کند.

2030102

بازی پس از این گل با هیجان بیشتری از سوی کرواسی دنبال شد و این تیم در دقیقه 25 فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه متئو کواچیچ از بالای دروازه به بیرون رفت.

یکی از معدود حملات مقدونیه در دقیقه 35 نزدیک بود به موقعیت خطرناکی تبدیل شود که ضربه ترایکوفسکی داخل چارچوب جای نداشت و از کنار دروازه کرواسی به بیرون رفت.

بازی در دقایق پایانی نیمه اول از تب و تاب افتاده بود و متعادل دنبال می‌شد که مایر موفق شد در دقیقه 45+1 دومین گل کرواسی را به ثمر برساند.

روی حرکتی تیمی او در نزدیکی محوطه جریمه توپ را دریافت کرد و در موقعیت تک به تک موفق شد با ضربه پای راست توپ را وارد دروازه کند.

2030103

برای کرواسی در نیمه دوم لوکا ساچیچ به بازی رفت و کواچیچ از زمین خارج شد. مقدونیه بازی را بهتر آغاز کرد و لیواکوویچ در دقیقه 47 موفق شد ضربه خطرناک ترایکوفسکی را مهار کند.

آتاناسوف در دقیقه 51 دیگر بازیکن مقدونیه بود که شانس گلزنی خود را با شوتزنی امتحان کرد اما واکنش دروازه‌بان کرواسی یکبار دیگر مانع از گلزنی آن‌ها شد‌.

کرواسی که با گذشت چند دقیقه از نیمه دوم دوباره کنترل بازی را به دست گرفته بود چند ضربه ایستگاهی نزدیک به محوطه جریمه مقدونیه به دست آورد اما توانست خطری جدی روی دروازه حریف ایجاد کند.

بازی در نیمه دوم بیشتر از اینکه روی دو دروازه موقعیت داشته باشد در میانه میدان پربرخورد دنبال شد تا اینکه سومین گل کرواسی در دقیقه 79 به ثمر رسید.

2030104

مارکو پاشالیچ موفق شد توپ بلوکه شده روی ضربه سر به سمت دروازه مقدونیه را با ضربه محکم والی از بالای دستان دروازه‌بان عبور بدهد و نام خود را در جمع گلزنان این بازی بگنجاند.

مقدونیه در دقایق باقی مانده تلاش خاصی برای جبران گل‌های خورده نداشت و در نهایت به کرواسی اجازه داد این بازی آسان را بدون گل خورده پشت سر بگذارد.