به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در یک دیدار دوستانه و در فاصله ۱۰ روز تا آغاز رسمی رقابت‌های جام ملت اروپا روبروی تیم ملی بوسنی به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا نشان دهد که آماده رویارویی با حریفان در یورو است. 

شاگردان گرت ساوت‌گیت موفق نشده بودند در نیمه اول این بازی گلی را به ثمر برسانند اما در نیمه دوم و در دقیقه ۶۰، این کول پالمر بود که گل اول بازی و تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا نشان دهد که درخششی که در طول این فصل داشت در ترکیب سه شیرها هم ادامه دارد. 

2030163

کین پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با کانال چهار درباره درخشش پالمر اظهار داشت: «او فصلی باورنکردنی را پشت سر گذاشته است. تغییر دادن باشگاه هیچ وقت آسان نیست اما او در اولین فصل حضورش در چلسی توانست عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و باید به این خاطر تحسینش کرد.

ما از این که او را در ترکیب تیم ملی انگلیس داریم بسیار خوشحال هستیم و من از این که توانست گلی را به ثمر برساند برایش خوشحالم. ما برای اینکه بتوانیم در این رقابت‌ها به هدف‌مان که قهرمانی است برسیم به همه بازیکنان از جمله پالمر نیاز داریم.»