به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در بازی دوستانه به مصاف فنلاند رفت و با نتیجه 4-2 به برد دست پیدا کرد. پرتغال پس از زدن سه گل در خط دفاعی عملکرد قابل قبولی نداشت و دو گل دریافت کرد.

روبرتو مارتینز پس از بازی از این اتفاق انتقاد کرد و از شاگردانش خواست تا با تمرکز بیشتری در مسابقات بعدی عمل کنند.

2030472

سرمربی پرتغالی به اسپورت‌تی‌وان گفت: "ما ارتباط خود را با بازیکنان جدید همراه مهارت‌های مختلف نشان دادیم. بعد از زدن گل سوم تمرکزمان را از دست دادیم و این چیزی است که باید روی آن کار کنیم، هرگز نباید اینطور بازی کنیم. اما در مجموع خوشحالم که تیمم 24 شوت می‌زند.  من از عملکرد تیم و نمایش هجومی‌ای که داشتیم خوشحالم. اما نمی‌توانیم از دادن دو گل به فنلاند خوشحال باشیم."

سرمربی تیم ملی پرتغال همچنین از فرانسیسکو کونسیسائو و ژوائو نئوس که در ترکیب اصلی حضور داشتند، تمجید کرد: "مهم است که درهای را به روی انتخاب بازیکنان جدید باز کنیم. ما همیشه درها را باز گذاشته‌ایم و دو بازیکن را در فرم بسیار خوبی دیدیم. آن‌ها شخصیت خوبی دارند و در تمرینات خیلی خوب کار می‌کنند. بازیکنانی با انرژی هستند و برای آینده مهم هستند. امشب بهترین نسخه ویتینیا را دیدم. او در سطحی بود که در لیگ قهرمانان اروپا شاهدش بودیم و به شایستگی در تیم منتخب فصل بود. او بازی را کنترل کرد و تصمیمات بی عیب و نقصی گرفت.

مارتینز همچنین درمورد عملکرد برونو فرناندز گفت: "او بازیکنی است که دید عالی و تمام کننده دارد. برای ما مهم است. اکنون زمان آن است که به بازیکنان فرصت ریکاوری بدهیم."