به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ناچو با رئال مادرید در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید نیست و شایعات بسیاری در چند روز اخیر درباره تصمیم این بازیکن برای ترک این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش رسیده است.

با این حال، منابع نزدیک به این باشگاه در روزهای گذشته مدعی شده بودند که عملکرد قابل قبول او در این فصل و همچنین کسب دو جام قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان و حمایت هواداران از او در مراسم جشن قهرمانی باعث شده است که این بازیکن تردیدهایی برای جدایی از رئال داشته باشد.

2029292

حالا روزنامه مارکا هم خبر داده است که آنچلوتی تماسی با او داشته و از کاپیتان تیمش خواسته است که حداقل یک فصل دیگر هم به حضورش در این باشگاه ادامه دهد. این در حالی است که این مربی ایتالیایی چند هفته قبل هم این موضوع را مطرح کرده بود اما حالا بار دیگر تاکید کرده که خواهان ادامه این همکاری است.

گفته می‌شود که کارلتو در این تماس به ناچو گفته است: «کاری دیوانه‌وار انجام نده. همین جا با ما در رئال مادرید بمان.» قرار است که او به زودی جلسه‌ای را با فلورنتینو پرز برگزار کند و تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد. چند باشگاه آمریکایی از جمله اینترمیامی و همچنین باشگاه النصر عربستان خواهان جذب این بازیکن هستند.