به گزارش "ورزش سه"، آتزوری با تساوی بدون گل در استادیو رناتو دالارا در بولونیا، کار خود را برای آماده سازی برای مسابقات یورو 2024 آغاز کرد. بهترین موقعیت گلزنی بازی را برایان کریستانته از دست داد، زیرا ضربه سر او روی ارسال کرنر لورنزو پلگرینی درست قبل از نیمه اول به تیر دروازه برخورد کرد.

مانچینی به رای اسپورت گفت: "ما چهار روز تمرین فشرده داشتیم تا هر کاری که ممکن است انجام دهیم، اما در نیمه اول کمی دست و پا چلفتی بودیم و روی توپ‌های دوم بیش از حد عجله داشتیم. نیمه دوم بهتر بود، باید دوباره آن را تماشا کنیم تا ببینیم چه کاری می‌توانیم بهتر انجام دهیم. این نیمه با وینگرهایی که به داخل نفوذ می‌کردند یا پاس‌های بلند برای حمله به محوطه جریمه ارسال می‌کردند، بازی ما بهتر شد. ترکیه در ضدحملات خطرناک بود و ما در پاس‌هایمان به اندازه کافی تیز نبودیم."

2030503

آیا برای اینکه آتزوری بتواند همه این مشکلات را حل کند، به اندازه کافی زمان وجود دارد؟
زمان هست، این به ما بازیکنان بستگی دارد که خواسته‌های سرمربی را به عنوان یک تیم و نه به عنوان بازیکنان انفرادی درک کنیم. در فوتبال مدرن، ما باید برای اینکه محکم بمانیم و حتی با دندان و چنگال دفاع کنیم، عملکرد خوبی داشته باشیم. ما باید حتی متحدتر باشیم، زیرا 10 روز دیگر، یک تورنمنت بسیار مهم آغاز می‌شود."

لوچانو اسپالتی امشب چندین بار روی نیمکت به نظر عصبانی می‌رسید. بیشترین شکایت او از چه چیزی بود؟
سرمربی چیزهای زیادی را درخواست می‌‎کند. من امروز در هنگام بازیسازی از عقب اشتباهاتی داشتم، ما باید تا حد ممکن در محوطه جریمه خودمان اشتباه کمی داشته باشیم. ترکیه در نیمه اول خیلی عقب نشینی کرد، من باید زمان مناسب را برای باز کردن بازی پیدا می‌کردم، درست مثل نیمه دوم.

آتزوری کار خود را در یورو 2024 با بازی مرحله گروهی مقابل آلبانی در 15 ژوئن آغاز می‌کند، در 20 ژوئن با اسپانیا و سپس در 24 ژوئن با کرواسی بازی خواهد کرد. اسپالتی تنها از سپتامبر 2023 هدایت تیم را برعهده گرفت، بنابراین این اولین بار است که او بیش از چند روز متوالی فرصت کار با تیم را دارد.