به گزارش "ورزش سه"، مباحث زیادی از ابتدای فصل پیرامون اسپانسری یک موبایل فروشی در شهرستان آمل برای استقلال وجود داشت که در اواسط فصل منجر به قطع همکاری از سوی آبی پوشان و پاک کردن نام این اسپانسر از البسه شد.

اکنون سردار حسن مفخمی، فرمانده انتظامی استان مازندران، با اعلام خبر دستگیری این اسپانسر عنوان کرد: در پی مراجعات مردمی به مراجع قضایی و انتظامی مبنی بر کلاهبرداری و عدم تعهد به قراردادها توسط مدیر و موسس موبایل استقلال آمل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی با هماهنگی مرجع قضایی، با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی و امنيتی متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برابر تحقیقات انجام شده متهم از مردم در سراسر کشور کلاهبرداری کرده، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

مفخمی گفت: پلیس مدافع نظم و امنیت شهروندان بوده و این اطمینان را به آنان می‌دهند که با افرادی که به هر شکلی بخواهند مخل نظم و امنیت آنان شود با برخورد سخت و قاطع ماموران مواجه خواهند شد.