به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی پرسپولیس سروش رفیعی اعلام کرد اوستون اورونوف وینگر ازبک سرخ‌ها از یک باشگاه عربستانی پیشنهادی میلیون دلاری دارد اما چنین پیشنهادی به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.
درویش در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر اعلام کرد قرارداد اورونوف هیچ بند فسخی ندارد و او نمی‌تواند با در نظر گرفتن چنین بندی از پرسپولیس جدا شود. گفتنی است اورونوف فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد و درویش تأکید کرده که این بازیکن از تیمش جدا نخواهد شد.
از سوی دیگر بحث حضور این بازیکن در مسابقات فوتبال المپیک 2024 پاریس همراه با تیم ملی ازبکستان هم مطرح است که مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید می‌کنند هیچ درخواستی از سوی فدراسیون فوتبال ازبکستان برای در اختیار داشتن این بازیکن به باشگاه پرسپولیس نیامده است.

2004674

تیم ملی فوتبال ازبکستان در تاریخ 24 جولای (3 مردادماه) اولین بازی خود در این رقابت‌ها را مقابل تیم اسپانیا برگزار خواهد کرد. گفته می‌شود فصل تازه لیگ برتر در نیمه دوم مردادماه و احتمالا هفته آخر این ماه آغاز خواهد شد اما باید دید در صورت درخواست ازبک‌ها ،کادر فنی و مدیران باشگاه پرسپولیس اجازه حضور اورونوف در پاریس را خواهند داد یا خیر.
البته برخلاف مسابقات تحت نظر فیفا شامل بازی‌های رسمی و تدارکاتی تیم‌های ملی در فیفادی‌ها و تورنمنت‌های مهم، باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان خودشان را به برای مسابقات المپیک به تیم‌های ملی ندهند.
گفتنی است اورنوف سه شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آزادی و در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش مقابل تیم ایران بازی خواهد کرد که در صورت حضورش در زمین تقابل او با ستاره‌های ملی پوش پرسپولیس مهدی ترابی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند جالب خواهد شد.