به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در بازی مقابل هنگ کنگ بازوبند کاپیتانی را روی بازو خواهد بست و اولین بازی خود بعد از جام ملت‌های آسیا را انجام خواهد داد.

جهانبخش در این مسابقه در پست هافبک راست بازی خواهد کرد و برای تثبیت جایگاه خود در تیم ملی به دنبال درخشش مقابل هنگ‌کنگ خواهد بود، او در این مسابقه می‌تواند با عملکرد خوبی که ارائه کند برای دیدار سخت مقابل ازبکستان آماده شود و مرحله مقدماتی جام جهانی را با درخشش به پایان برساند.

در غیاب احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش بازوبند کاپیتانی را روی بازوی خود خواهد بست و رهبری بازیکنان درون زمین را هم برعهده خواهد داشت، او در کنار قدوس، قربانی و قایدی خط هافبک تیم ملی را تشکیل خواهد داد و با نفوذ از جناحین به همراه مهدی قایدی خط حمله قدرتمندی را در تیم ملی شکل خواهند داد.

با توجه به قدرت بالاتر تیم فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ به نظر می‌رسد که علیرضا جهانبخش در این مسابقه میل هجومی بالایی داشته باشد و با حضور موثر و نفوذهای متوالی که انجام دهد شانس گلزنی در این مسابقه را هم داشته باشد.

آخرین شانس گلزنی علیرضا جهانبخش در بازی با قطر به تیرک دروازه برخورد کرد تا یکی از بزرگترین حسرت‌های فوتبالی این بازیکن در آن مسابقه رقم بخورد و او در این بازی تشنه گلزنی و فراموش کردن خاطره تلخ جام ملت‌ها خواهد بود.