به گزارش "ورزش سه"، آریا یوسفی ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت و در بازی با هنگ کنگ در پست دفاع راست به میدان خواهد رفت.

این بازیکن جوان که در لیست تیم ملی در جام‌ ملت‌های آسیا حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد در بازی با هنگ کنگ بلاخره فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کرد و امروز با انگیزه زیادی به میدان خواهد رفت.

این فرصت در شرایطی به بازیکن جوان سپاهان داده شد که امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا رامین رضاییان را به اردوی تیم ملی دعوت نکند و از صالح حردانی و آریا یوسفی در پست دفاع راست استفاده کند.

یوسفی در طول فصل در چند پست مختلف برای سپاهان به میدان رفت اما در تیم ملی با در نظر گرفتن پست تخصصی برای او و حضور در دفاع راست انتخاب شده است، این بازیکن پیش از این مسابقه با پیراهن تیم ملی امید مقابل امید‌های هنگ کنگ بازی کرده بود و در پیروزی سه بر صفر ایران مقابل این تیم 61 دقیقه به میدان رفت.

یوسفی امروز در کنار بازیکنان باتجربه‌ای بازی خواهد کرد و با انگیزه‌های زیادی به دنبال استفاده از فرصتی که به او داده شده خواهد بود، میل هجومی آریا یوسفی می‌تواند در این مسابقه زمینه ساز گلزنی یا ارسال پاس گل برای این بازیکن باشد.