به گزارش "ورزش سه"، روزهای فوتبالی شلوغی در تابستان امسال در پیش است. رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا قرار است از ۲۰ ژوئن شروع شود و تا تاریخ ۱۴ جولای ادامه خواهد داشت و پس از آن هم مسابقات المپیک پاریس از ۲۴ جولای تا ۱۰ آگوست برگزار خواهد شد.

این در حالی است که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار است از ۱۷ آگوست شروع شود و بازیکنانی که بخواهند در هر دوی این رقابت‌ها به میدان بروند با مشکل جدی برای استراحت تابستانی و همچنین حضور در اردوهای تمرینات پیش فصل روبرو خواهند بود.

2012464

مارتینز قرار است در رقابت‌های کوپا در ترکیب تیم ملی آرژانتین به میدان برود و مایل است که تیم ملی کشورش را در مسابقات المپیک همراهی کند اما باشگاه استون ویلا مایل نیست که به او اجازه حضور در پاریس را بدهد، اما این بازیکن مصمم است که مدیران این باشگاه را برای این کار راضی کند.

او در گفتگو با تی وای سی اسپورت در این باره اظهار داشت: «توانستم با ماسکرانو (سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال آرژانتین) صحبت کنم و این آروزیم است که در المپیک بازی کنم اما این تصمیم فقط به خودم بستگی ندارد. باشگاه بارها گفته که با این کار مخالف است.

در نهایت من تصمیم دارم که در کوپا حضور داشته باشم و در اواخر این مسابقات تصمیم نهایی در این باره را بگیرم. می‌دانم که باید با باشگاه بجنگم چون هنوز تصمیم نهایی مشخص نیست اما این آرزویی است که دارم و مایل هستم که قهرمانی در المپیک را هم تجربه کنم.»