به گزارش "ورزش سه"، کاتانچ در پایان مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگاران از بازی تیمش تمجید کرد و احساس امیدواری کرد که ازبک‌ها در شهریورماه و آغاز دور دوم رقابت‌های انتخابی آسیا در بهترین فرم خود قرار داشته باشد.

در میانه این نشست مطبوعاتی یکی از خبرنگاران از کاتانچ پرسید که چرا در مسابقه ساده مقابل ترکمنستان از نفرات دیگر و غیرثابت تیم استفاده نکرده است، کاتانچ در پاسخ با عصبانیت گفت: سیستم چرخشی در مسابقات مقدماتی جام جهانی مجاز نیست. بازی ایران و هنگ‌کنگ را دیدید؟ امروز ستاره‌هایی مثل طارمی و آزمون در این مسابقه حضور داشتند، بازیکنانی که ده سال است با هم بازی می‌کنیم. ایران در یک سفر طولانی بازیکنان اصلی‌اش را به هنگ‌کنگ برد. شما به عنوان مثال از فیض‌الله‌یف بپرسید بازی در تیم ملی زیر۲۳سال چه فرقی با بازی با تیم ملی دارد. ده بازیکن برای رفتن به جام جهانی کافی نیست و ما حداقل ۱۷، ۱۸ بازیکن نیاز داریم و بازیکنان اصلی همیشه باید خود را آماده چالش‌ها کنند.

او همچنین درمورد تغییر دروازه‌بان تیمش در بازی با ایران گفت دروازه‌بان تیم ملی را با توصیه مربی گلرها انتخاب می‌کند و انتخاب او در حال حاضر یوسف‌‌اف گلر شماره یک تیم ملی است، او گفت: وقتی دروازه‌بان گل می‌خورد برای همه قابل مشاهده است اما مهاجمان گل نمی‌زنند و کسی به آنها کاری ندارد.