به گزارش "ورزش‌سه"، این موضوعی بود که ژوزه مورایس در آخرین مصاحبه‌های خود نیز چندین مرتبه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به آن اشاره کرده و دلیل آن هم اتفاقاتی است که در طول فصل برای سپاهان رخ داده. سرمربی پرتغالی سپاهان که در مصاحبه‌های اخیر خود در سال جدید اصلا حال و هوای گذشته مثل خنده‌ها، شوخی‌ها و درد و دل‌های همیشگی‌اش را ندارد، در آخرین نشست خبری خود پا را فراتر گذاشت و حتی تاکید کرد که با شرایط موجود امکان قهرمانی و موفقیت برای او و تیمش وجود ندارد تا همگان این برداشت را داشته باشند که او دیگر علاقه‌ای به ماندن در فوتبال ایران ندارد و قصد دارد به یکی از پیشنهاداتی که خودش از آنها پرده برداشت را پاسخ مثبت بدهد و به کشورهای همسایه ایران برود که اتفاقات فوتبال ایران در لیگ‌های آنها معنایی ندارد.

با این حال شاید یک اتفاق ویژه تصمیم مورایس را تغییر بدهد و او همچنان به قرارداد سه ساله‌اش با سپاهان پایبند بماند.

2031061

سرمربی پرتغالی سپاهان روز چهارشنبه 16 خردادماه مراسم عقد خود را در ایران برگزار کرد تا پس از پیوستن به دین اسلام حالا یک همسر ایرانی هم داشته باشد تا احتمال ادامه همکاری او با طلایی پوشان اصفهانی افزایش پیدا کند.

تصویری که از مورایس می‌بینید یک روز پس از متاهل شدن او در اولین تمرین طلایی‌پوشان برای مصاف نیمه نهایی جام حذفی ثبت شده؛ قابی که می‌توان تا حدی آرامش را در چهره مورایس که فصل دشواری را به همراه شاگردانش پشت سر گذاشته مشاهده کرد.

البته درباره آینده مورایس در سپاهان و اینکه آیا فصل آینده هم در فوتبال ایران خواهد بود یا خیر هنوز نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد. این مربی که پس از پایان لیگ از تمایلش برای جدایی به دلیل حواشی و اتفاقات غیرمعمول فوتبال ایران گفت، آنقدر حرفه‌ای هست که تا پایان مشخص شدن تکلیف سپاهان در جام حذفی از تصمیم نهایی خود پرده برندارد.