به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی از زمان ورود به زمین مسابقه، عملکرد مثبت و تأثیرگذاری در ترکیب تیم ملی داشت و پس از آنکه جای آریا یوسفی را گرفت، سمت راست را راه انداخت و اگر مهدی قایدی و جواد آقایی‌پور کمی دقت به خرج می‌دادند، می‌توانست از پاس‌های ستاره استقلال استفاده کنند.

تیم ملی فوتبال ایران ظهر دیروز و در دور پنجم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر میزبان خود تیم ملی هنگ‌کنگ به میدان رفت و با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید. در این مسابقه، صالح حردانی از دقیقه 66 جانشین آریا یوسفی شد و طی مدت زمان حضور در زمین، عملکرد خوبی داشت.

حردانی ابتدا در دقیقه 90+1 با توپ گیری از هنگ‌کنگی که در فاز حمله بود، به حرکت انفرادی خود ادامه داد و سپس با یک پاس در عمق دیدنی، مهدی قایدی را صاحب فرصت کرد که شوت ستاره بوشهری به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

2031079

دقایقی بعد، حردانی یک موقعیت خوب دیگر نیز خلق کرد. او از سمت راست به حرکت درآمد و با یک ارسال دیدنی به روی دروازه، توپ را برای جواد آقایی‌پور ساخته و پرداخته کرد که ضربه سر مهاجم استقلال خوزستان به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حردانی که انتظار می‌رفت برابر هنگ‌کنگ از ابتدا به میدان برود، دو موقعیت خوب را برای آقایی‌پور و قایدی خلق کرد و اگر این دو بازیکن کمی دقت به خرج می‌دادند، صالح در این مسابقه حداقل یک پاس گل را به ثبت می‌رساند.