به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون در مورد مشکلات داوران اظهار داشت: برای یک داور یا هر فردی که در مجموعه‌ای کار می‌کند، باید تناسبی داشته باشد. در این سفره فوتبال هم باید یک گروه هماهنگ وجود داشته باشند. یکی از بخش‌های بسیار مهم فوتبال که نبودن آن امکان برگزاری مسابقات را نمی‌دهد، داوری است.

وی در مورد حقوق داوران توضیح داد: در بحث داوری هم باید به شکلی افزایش درآمد داشته باشیم. البته در این یکی دو سال، درآمد داوران افزایش خوبی داشت و بعضا چهار برابر هم شد اما باز هم کفایت نمی‌کند. باید اعتباراتی برای فدراسیون فوتبال باشد که بتواند این رقم را افزایش بدهد.

نایب رییس فدراسیون در پایان در مورد کسر از قرارداد بازیکنان گفت: حدود سه درصد حق عضویت‌ها کم می‌شد، مورد اعتراض واقع می‌شد. طبق مصوبه‌ای که در مجمع هست، ۲.۵ تا ۳ درصد از قراردادها برای کارهای اجرایی کسر می‌شد. درآمدهای فدراسیون فوتبال و تبلیغات‌ها محدود هستند، ولی باید ما اول درآمد داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس آن هزینه‌ها را هم ارتقا بدهیم. این موضوع کاملا درست است و باید توجه شود. یکی از مواردی که می‌تواند ایجاد انگیزه کند، همین است. داوران ما شریف هستند اما نباید از مسائل انگیزشی هم گذشت.