به گزارش "ورزش سه"، دوران یورگن کلوپ در لیورپول به پایان رسیده و حالا نوبت آرنه اسلوت است. با آمدن او، لیورپول در تابستان امسال خروجی‌هایی خواهد داشت. در حال حاضر از یازده بازیکن به عنوان گزینه خروج نام برده می‌شود.

1995848

تیاگو آلکانتارا (33 ساله) و جوئل ماتیپ (32 ساله) در صدر فهرست بازیکنانی هستند که فصل آینده در لیورپول ادامه نخواهند داد. هر دو در 30 ژوئن قرارداد خود را به پایان می‌رسانند و مانند هشت بازیکن زیر، در ماجراجویی فصل بعد قرمزها نخواهند بود: آدام لوئیس (24 ساله)، ملکامو فرائندورف (20 ساله)، ماتئوس موسیالوفسکی (20 ساله)، لوک هویتسون (19 ساله)، نایل آزبورن (19 ساله)، ناتان گیبلین (18 ساله)، فرانسیس گیما (17 ساله) و کودی پنینگتون (17 ساله) در فهرست فصل آینده حضور نخواهند داشت.

اما تلفات بیشتر هستند. اولی، دفاع راست اسکاتلندی، کالوین رمزی (20 ساله) که به صورت قرضی جدا می‌شود. او در لیگ یک برای ویگان اتلتیک بازی خواهد کرد، تیمی که فصل گذشته به صورت قرضی در آن حضور داشت.

2022774

همچنین آینده محمد صلاح (31 ساله) و داروین نونیز (24 ساله) نیز مبهم است. این بازیکن مصری که پیشنهاد 175 میلیون پوندی الاتحاد (100 میلیون ثابت به اضافه 75 میلیون متغیر) را در آخرین روز بازار زمستانی گذشته رد کرد، بدون شک، یکی از بهترین دارایی‌های باشگاه است، اما عربستان برای او بازخواهد گشت.

در مورد ستاره اروگوئه‌ای، علیرغم اینکه یکی از بهترین‌های تیم در بخشی از فصل گذشته بود، در مجموع فصل راحتی را پشت سر نگذاشت. خرید 80 میلیون یورویی لیورپول در برخی بازی‌ها از سوی هواداران به شدت هو شد.