به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند و به حضورش در این تیم ادامه دهد و امیدوار بود که بتواند در این فصل جایش را در ترکیب ثابت این تیم پیدا کند، اما شرایط به شکل کاملاً متفاوتی برای او پیش رفت.

این بازیکن در فصلی که گذشت نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به دست بیاورد و بار دیگر به بازیکن نیمکت نشینی برای رئال مادرید تبدیل شد و این موضوع باعث ناراحتی او شده بود و تصمیم داشت که در پنجره تابستانی پیش رو این باشگاه را ترک کند و به تیمی ملحق شود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

2007713

اما حالا سایت رلوو مدعی شده است که تصمیم کروس برای ترک رئال مادرید و خداحافظی از دنیای فوتبال به ضرر این هافبک اسپانیایی تمام شده و مدیران رئال مادرید دیگر تصمیمی برای فروش او به باشگاهی دیگر ندارند و اجازه جدایی را به او نخواهند داد تا بتوانند یک گزینه مطمئن روی نیمکت داشته باشند.

این در حالی است که سبایوس به هیچ وجه از این وضعیت راضی نیست و اینکه حضورش روی نیمکت باعث شده است بازی در یورو ۲۰۲۴ و تیم ملی اسپانیا را هم از دست بدهد باعث ناراحتی و نارضایتی‌اش شده است. او انتظار داشت که فصل گذشته نقش مهم‌تری داشته باشد و حالا تنها در صورتی می‌تواند از رئال جدا شود که پیشنهاد قابل توجهی برایش ارائه شود.